14 Şubat 2011 Pazartesi

BRIDGET JONES'S DIARY VOLUME-1

Bridget'i sevmeyen var mı?
Ben hastasıyım :)
Hep kitaplarını çok severek okumuştum, hem de filmlerini defalarca izledim.
Bridget günlük yazmaya şöyle başlardı hatırlarsanız,
Kilo:65
Sigara:5
Sevgili: yok
 Boşuna bayılmıyorum ben bu kadına :)
Neyse bende artık güne böyle başlayacağım.
Rapor formatında değişikliğe gidiyoruzz blog.
İşte ilk rapor.
Kilo:115 kg (evet 5 kilo verdim )
Boy: 171cm (1-2 cm uzamasını ümit ediyorum pilatesten sonra)
Huysuzluk oranı:%20
Sinir:%65
Açlık:%40
İrade:%60
Mutluluk: %47,5
Sevgili: yok
Gördüğün gibi tablo pek parlak değil.
Ama olsun amacımız bu tabloyu parlatmak değil mi zaten :)
Not 1:Süper bir sevgililer günü geçirin ve zaten aşıksanız daha da büyüsün aşkınız.
Not 2: Eğer yalnızsanız ilk şarkıyı  gözünüz kapalı dinleyip umut edin ikincisini ise kalbiniz azıcık acıyarak.
Ben ikisini de yaptım.Hem içim acıdı,özledim  hem de gizli bir umutla bekliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder