5 Ocak 2011 Çarşamba

DELİRDİM :)


Vallahi delirdim :)
Tesadüfen bloglarda gezinirken Buse Terim'in blogunda Topshop'un 2011 lookbook'u gördüm.
Topshop'u çok severim.Eskiden Ankamall'de vardı.Kıyafet olarak pek bir şey alamasam da aksesuar,çanta ve ayakkabıları ilgi alanımdaydı.Maalesef kapandı ve Ankara'da şuan mağazası yok.Ya da umarım vardır da ben henüz bilmiyorumdur yerini.
İnternet sayfasında gezinirken 1-2 parçaya aşık oldum.
Gerçekten çok beğendim.
Ve satın almaya karar verdim :)
İşte delirdiğim an budur.
48 beden giyinen biri Topshop'un o minicik kıyafetlerini satın alıyor.
Şuan giyemeyebilirim ama yazın o kıyafetleri üzerimde göreceksiniz.
Ve resimleri çekip blogta yayınlacağım.
Bu arada Topshop'un internet sayfasını (buyrun buradan) ziyaret etmekte fayda var.Gözünüz gönlünüz açılsın, siz de benim gibi delirin :)
İşte aşık olduğum parçalar;
Not: Ortadaki etek aklımı başımdan aldı.Sadece o etek için bile zayıflarım :) Son olarak alacağım kıyafetlerin bedeni 38 olacak :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder