3 Ocak 2011 Pazartesi

HASAR RAPORU

Yeni yıl yeni yıl yeni yıl...
Umarım hepiniz şahane bir yıl başlangıcı yapmışsınızdır.
Eskiden kutlamalar çok önemliydi benim için.Mutlaka yeni yıl kutlanması olmalı  hem de öyle ufak tefek şeyler değil, büyük yemek ve eğlencelerle kutlanmalıydı.
İnsan azıcık geriye döndüğünde ne kadar değiştiğini görüyor ve açıkçası kendi adıma şaşırıyorum.
Bu sene ufak ama çok mutlu geçen bir kutlama yaptık.Şahane bir sofra kurduk.Bu sene canımız rakı istedi üstelik.
Ön bilgileri aldınız. Az çok bendeki hasarın sebebini anladığınız sanırım.
Bu blogu ben sadece zayıflama maceramı anlatmak için açmadım.Ben değişmek istiyorum.Sadece fiziksel bir değişiklik değil bahsettiğim.Evet bu çok önemli bir parçası ama tamamı değil.
Kendim için milat oluşturmayı seviyorum.Bana güç veriyor.Bu 1 ocak da bir milat.
Şahane geçmesi için elimden geleni yapacağım bir yılın başlangıcı.
Hayatımın 27. yılını çok önemli kılacak şeyler yapma gücünü kendimde bulduğum bir yıl olacak.
Yürekten inanıyorum bu yıl sonunda kendime aferin diyeceğim.Bu sene hiç boş durmadın.İstediklerin için çalıştın, çabaladın.Hepsi olur, olmaz bilmiyorum.Ama olması için çalışacağım.
O yüzden bu yıl benim için çok önemli.
Bir de içimde çok kuvvetli bir inanç var bu yıl için.Daha önce yeni bir yıl için hissettiğimi hiç hatırlamıyorum.
O yüzden bu yıla inanmak için sebebim çokkk :)
Gelelim yılbaşı kaza raporuna...
Öncelikle 2 haftada 3 kilo vermişim.
Yaşasın yaşasın yaşasınnn ...
Görüldüğü üzere hiç de zor değil.Azıcık azimle kilolardan kurtuluyoruz.
Ama bu yılbaşı yemeği irademi tam orta yerinden deldi geçti.
1 duble rakı
Bir sürü lezzetli meze
Hindi
Ve 1/2 ayva tatlısı
Evet duvara tosladım.Üstelik o hafta sonu da toslamaya devam ettim.
Kabul kendine ihanet ettim
Muhtemelen 1 kiloyu geri aldım.
Ama kaza sonrası kendimi çok hızlı toparlayacağım.
Bu hafta ekstra önlemler ve ekstra yapılacak sporla telafi edeceğim.
Edeceğimm gerçekten
Kocaman bir
SÖZZ :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder