10 Ocak 2011 Pazartesi

HAYAT BENİ NEDEN YORUYORSUN?

Pek bir asık suratlıyım.
Offlamak pufflamak ve üflemekten başka hiçbir şey gelmiyor içimden.
Aksilik bu ya ofisteki herkes çok mutlu.
Ehh haliyle asık suratım ilk göze çarpan durum.
Zaten sevmiyorum bu ofisi.
Halbuki bu hafta sonu hep dost sofralarında,şahane sohbetlerle geçti.
Ama iş pazartesiye gelince elimde sadece düşük bir enerjili bir ruh ve asık bir surat  kaldı.
Bir de sabah uyuyakalmak...
Aslında modumu düşüren şeylerden birtanesi hafta sonu kendime hakim olamamış olmam.
İradem nerelerdesin kuzum ?
Softalar öyle güzel, sohbetler öyle koyu olunca hele bir de yanında rakı olunca midem benliğimi ele geçiriyor.
off üfff ufff...
Spor yok, kalori çok...
Olmuyorr böyle olmuyorr...
Kendine gel.
Acilen spor yapmam lazım.
Patroncum sizce bana hak verir ve aynı zamanda yanına da 2-3 günlük izni de hediye eder mi ?
Çok mu şey istiyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder