21 Aralık 2010 Salı

BU SEFERLİK YE, BİR ŞEY OLMAZ !!!

Nasıl olmaz yaa... Bal gibi de olur hem de çok şey olur.
Bu cümleyi o kadar çok duyuyorum ki.Hem zayıflamamı isteyip hem de bana kıyamayan sevgili ailem ve birtanecik arkadaşlarım size sesleniyorum
BU SEFERLİK YESEM ÇOK ŞEY KAYBEDERİM !!!!
YE-ME-YE-CE-ĞİM...
Çok güzel bir haftasonu geçirdim.Hem birtanecik ailemim çeşitli üyeleriyle hem de canım arkadaşlarımla çok güzel zaman geçirdik.
Ama arkadaş nedir bu rejim yapanların sevdiklerinden çektikleri ? Hayır  bir kere gidilen mekanlar sıkıntılı.Rejim yapmaya çalışan zavallı arkadaşınız kebapçıya götürülür mü?
Cevap veriyorum: Evet götürülür. Herkes kuzu şiş ya da karışık kebepları götürürken ben 1 tane lahmacun yedim içi bol maydonozlu.
İradem bu ara hiç olmadığı kadar güçlü ama bir insan evladına da bu yapılmaz sanki, ne dersiniz?
Neyse arkadaşlarım bu kadar sitemden sonra sizi affettim merak etmeyin :) Ama bir daha olmasınnn!!!
Arkadaşlarımın bu atağından kurtulduktan sonra canım ailemin tam saha baskına maruz kaldım bu sefer de.
İnanın onlardan kurtulmak daha zor.Kıyamayan gözlerle size bakışları, onlar mis gibi yemekleri mideye indirirken sizin ot, çöp ve çorba ile yetinmeniz,   yeterince zor.
Özetle bu haftasonu büyük bir yememe savaşı verdim. Bence büyük ölçüde kazandım ama arada ufak kayıplar oldu.  Koca bir tabak yağsız salatanın yanında belkii yarım çiğ börek yemiş olabilirim mesela. Ama inanın sadece o kadar.
Sonuç olarak sevgili insanlar, rejim yapanlara yemek yedirmeye çalışmayın, çünkü onlar zaten yeteri kadar yedikleri için şuan rejim yapıyorlar.
Saygılar ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder