23 Aralık 2010 Perşembe

MÜBAREK İLAÇ GLİFOR :)

Zayıflama ilaçlarına karşıyım.
Hele ki doktor kontrolü sonrası verilmemiş, öyle rastgele alınanlara, daha da karşıyım.
Ama benim ki farklı :)
Glifor hikayemin başlangıcını ilk yazıda anlatmıştım.Neye niyet glifora kısmet oldu benimkisi.
Eğer kilo probleminiz varsa mutlaka hastanelerin diyet ve obezite bölümlerine başvurun.Orada ilk önce hikayenizi dinliyorlar.Sonra ölçüp, biçiyorlar.Tam 7 tüp kan verdim ben tahliller için.Her türlü şeye bakıldı.MR bile çektirdim.Öyle diyeti, ilacı dayayıp göndermiyorlar.O yüzden eğer zayıflamayı kafanıza koyduysanız mutlaka bir hastaneye başvurun.Ben daha önce çeşitli diyetisyenlere gittim ama hiç biri  bu kadar detaylı inceleme yapmamıştı.O yüzden şiddetle tavsiye ediyorum.
Glifor aslında şeker hastalarının kullandığı ilaçlardan biri.Benim şeker yüklemesi sonucu şekerim 103 çıkınca ki sınır 100, sevgili doktorum kilomun da etkisiyle bana bu ilacı başladı.Çünkü insülin salınımımda bir düzensizlik vardı.Bu ilaç hem bu problemimi halledecek, hem de kilo vermemi hızlandıracaktı.Diyet listemle beraber harika sonuçlar çıkaracaktı.Eğer ben devam etseydim...
Bu ilacı kullanırken dikkatli olmak gerekiyor.Bir kere diyet listeniz normal bir diyet listesinden birazcık farklı.Mesela ben kahvaltıda 3 dilim ekmek ve 2 porsiyon peynir yiyiyorum.Ayrıca akşam yemeğinde bir porsiyon meyvem var.Ufak değişiklikler  ama gene de farklı.
Diyetinizi dikkatli bir şekilde sürdürmeniz gerekiyor.Bilmiyorum bunun bilimsel bir açıklaması var mı ama eğer fazladan şeker alırsam hemen vücudum reaksiyon gösteriyor ve bağırsaklarımda başlıyor bir hareket :)
Ayrıca sporunuzu da aksatmamınız gerekiyor.Eee her şeyi  yaptıktan sonra ne işe yarıyor demeyin.Çünkü inanın süreci hızlandırıyor ve böylece motivasyonunuz azalmıyor.
Ayrıca dikkat edilmesi gereken bir husus daha var.O da çok uzun süre aç kalmamak.Çünkü ilaç o zaman perişan ediyor.Şekeriniz  açlıktan dolayı zaten düşük oluyor, bir de ilaç düşürünce sürünüyorsunuz.O yüzden öğün saatlerinize dikkat etmelisiniz..Mutlaka yanınızda kraker, bisküvi tarzı bir şey olsun.
Bu kadar çok şeye dikkat ederek yaşamak ne kadar zor değil mi?
Zor ve sıkıcı bir süreç.
Glifor mucize vadetmiyor, ama size yardımcı oluyor.
Hiçbir ilaç mucize yaratmayacak bunu unutmayın.O yüzden ha gayret diyete ve spora devam...

1 yorum: