16 Aralık 2010 Perşembe

MELEK MİSİN YOKSA ŞEYTAN MI?

Hem günde 10 saat işte çalışıp hem de rejim yapabiliyorsanız üstüne bir de sevgili kilolarınızdan kurtulabiliyorsanız siz doğa üstü bir azme sahipsiniz demektir.
Evet tam tamına günümün  10 saatini işte geçiriyorum.Sabahın kör vakti evden erzaklarımla beraber çıkıyor, akşam ise aç bir kurt misali eve giriyorum.Hal böyle olunca, yanımda götürdüklerimin birinci şartı rejim listeme uygunluğu ikincisi ise pratik olmasıdır.
Çoğu zaman sabah ile öğle arasındaki öğünde süt içsem de bazen bıkkınlık geliyor.Yeni birşeyler aradığımda bu masum gibi duran miniminicik meyveli yoğurtlardan yiyiyorum.
AMAAAA....
Göründükleri kadar masumlar mı?
İnternetten kısa bir araştırma yaptım.Daha önce gittiğim diyetislerden de aldığım bilgiler doğrultusunda bu miniklerin çok masum olmadığını anladım.Evet diyet yaparken kullanılabilirler.Çünkü düşük yağ ve şeker oranlarına sahipler.Ancak içerisinde bulunan katkı maddeleri,boyalar,tatlandırıcılar vs.. onları masum olmaktan çıkarıyor.
Misss gibi ev yoğurdu gibisi var mı?
Yok malesef ama ev yoğurdunun yerinde yeller esiyor artık.O kadar alışmışız ki hazır yoğurtlara ev yoğurdu çoktan unutuldu.Bu arada aklınızda olsun kutularda satılan ve UHT işlerine tabi tutulan sütten yoğurt olmuyor.Günlük pastorize süt bulmanız lazım.
Bu yoğurtlar melek görünümlü ufak birer şeytan benim bütün bunlardan çıkardığım.Zaten olabildiğinde uzak duruyorum.Ama arada değişiklik gerektiğinde gene onlara koşuyorum.
Sonuç: Tembelliği bırak!! Mis gibi yoğurt yap,içine doğra meyvelerini, koy sefer tasına, afiyetle ve sağlıkla beslen!!!!

RAPOR: İradem seni çok seviyorum.Beni hiç ama hiç yalnız bırakma :)
Bugün koca bir dilim hem de çikolatalı pastaya hayır dedim sayende...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder