14 Aralık 2010 Salı

HERŞEYİN SUÇLUSU 'AYŞE ARMAN '

Bu kadına öfkelensem mi yoksa gidip alnından mı öpsem  bilemedim.
Bir yazı dizisi yaptı, bütün ruhumu karıştırdı.
Depresif hallere büründüm, paranoyak oldum çünkü ruhum çıplak sanki ! En derinlerde, kimseyle karşılaşmasına izin vermediğim duygularıma ayna tuttu.Bu öfke tarafı işin...
İçimde, ennn derinlerde varolan ama benim büyük bir kuvvetle bastırdıklarımı ortaya çıkardı.Bana 'bunu yapmalısın' fikrini ezberletti.Cesaret verdi.Bu da alnından öpülecek kısmı....
OBEZİM AMA MUTLUYUM BÜYÜK BİR YALAN!!!
'Şişmansan hiç çaren yok!İnsanların acımasız bakışlarına alışacaksın'
Şahene bir yazı dizisi..Kendini bir anda 150 kiloluk birine dönüştürdü.Ve yaşadıklarını yazdı. Hem de en yüksek perdeden.Okumadıysanız mutlaka okuyun.Belki size de ilham verir.Canınızı yakar.Harekete geçirir.
Evet Ayşe Arman bütün suçlu sensin.
Teşekkürler...


Rapor kısmına gelince, bir lokma bile fazla gıda girmedi ağzımdan.Ayrıca Canım Osman'ı izledikten sonra doğruuu pilatese :) Eeee haketmedim mi ben şimdi aferini :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder