13 Aralık 2010 Pazartesi

RAPOR :)

Birinci gün bitmek üzere.
Günün benim için en tehlikeli kısmını atlattım hem de kazasız denebilecek şekilde :)
Önce sistemimden bahsetmem lazım sanırım. 1 yıl önce yine niyet edilen  bir zayıflama macerası sonunda , kendimi Türkiye'nin büyük üniversite hastanelerinden birinin diyet ve obezite bölümünde buldum.Ölçtüler, biçtiler, testler yaptılar ki bunların içinde şeker yüklemesi de var, sonunda vücudumun %39.9'nun yağ olduğuna karar verdiler.Şaka gibi değil mi? Komik olan aslında benim oraya gitme amacım olan ilaç için yeterli yağ miktarına sahip olmamam . %40 lık bir yüzde istenirken ben 0,1 lik bir farkla glifora razı oldum.
İlk ay 6 kilo verdim.
Sonra 4
sonra 2
derkennnn Ramazan geldi.Puff rüya bitti.
Benim bu son diyet yolculuğumda kullanacağım araçlar,  hep o son maceradan kalmadır.
Şahane bir diyet listem ve gliforum var:)
Spor konusuna sonra geleceğim.
Günün raporuna dönelim:
SABAH: (saat 7.30) 3 tane uno kepekli ekmekten yapılmış yağsız tost.( çok pratik ve doyurucu) Vaktiniz varsa diyetteki asıl menüde bol salatalık domates ve açık çay var.Bu arada benim  peynir hakkım 2 kibrit kutusu...
saat 9.00 : 1 kocaman fincan  karanfilli tarçınlı ama en önemlisi şekersiz ıhlamur
saat 10.45 : 1/2 elma (aslında bir tane ama benimki çok büyüktü), 1 bardak süt
ÖĞLEN: (saat12.30) en şanssız olduğum bölüm çünkü ne çıkarsa bahtima.Yemakhanede yoğurt çorbası,pilav,patates yemeği ve tatlı vardı.ben çorba ,pilav ve patetesle muhattap oldum .
saat: 16.30 : 2 dilim kepek ekmeğinin arasına bol marul ve maydonoz eşliğinde ince bir dilim beyaz peynir ve yanında yine ıhlamur :)
saat 18.00: İş bitmek bilmiyor ve açıkıyorum.İşten 6.30da çıkıp, eve ulaşmak için dünyanun yolunu geçmek zorunda olunca buraya ufak bir öğün koymak gerekiyor. 3 altınbaşak 1/2 elma
AKŞAM: (saat : 20.15) mis gibi bir kase tarhana çorbası, 4-5 tane sosyete mantısı. hemen ooo demeyin tarifinde yağ barındırmayan hazır yufka ile yapılan yarı masum sayılabilecek bir yemek.yoğurt ve bol sumakla şahane oldu. ve salataaa
yatmadan önce bir öğün daha var. 1 dilim ekmek ve 1 bardak süt ya da yoğurt.
Aferin sana kızz bir de akşam platesini yaparsan okkalı bir aferini hakettin :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder