17 Aralık 2010 Cuma

STRES, KAYBOL ORTADAN !!!

Bu stres  ne acayip bir şey.Çoğu hastalıkta ana kaynak.Benim de aşırı kilo artışlarımın ana faktörlerindendir kendisi.Tek suçlu değil kabul ediyorum ama kuvvetli bir karakter.
Çok yorucu ve yıpratıcı bir üniversite dönemi yaşadım.Hem bedenen hem ruhen.Şimdi ayrıntılara boğmaya gerek yok ama uzunn uykusuzluk ki  bazen günü sadece 1 saat uykuyla bile geçirdiğimiz zamanlar oluyordu.Stresle birleşen uykusuzluk,yorgunluk,hareketsizlik çok fena kilo yapıyor haberiniz olsun. Düzensiz hayat düzensiz beslenme demek olduğundan bütün bu faktörler bana aşırı kilo olarak geri döndü ve her geçen sene katlanarak devam etti bu durum.Sonucun ne olduğunu ilk yazıda söylemiştim.
Bu konuya neden geldim derseniz ,bahane değil yanlış anlaşılmasın ama stres vücudunuza girdi mi hiç rahat durmuyor.Bir obez olarak tabi ki stresin bende iştahsızlık yapması söz konusu değil, haliyle veriyorum kendimi yemeğe :)
Şuan çok şiddetli bir strese maruz kalmış durumdayım.Bu iş hayatı insanı bitiriyor.Mükemmel insan karakterine sahip değilseniz ki ben değilim haliyle stres, öfke,sinir hepsi bünyeme nüfuz edince midem sinyal gönderiyor.
Çikolataaaaa....Çikolataaaaa...Çikolataaaa....
Kocaman bir paket bitter çikolata olsa şimdi,yesem mutlu olsam.Stres beni bırakıp gitse,endorfin salgım tavan yapsa, yeniden mutlu olsam.İyi olmaz mıı? Olmaz mıı diyorumm !!!
................
5 dakika kadar  olmaz mı, olmaz mı diye içimden haykırırken birtanecik iradem olaya el koyuyor ve 'OLMAZZZZZ' diye cevabı yapıştırıyor.
Eskiden böyle değildi  benim bu iradem.Hemen oyuna gelirdi. Ne oldu bilmiyorum çünkü ben bir şey yapmadım :) Kendiliğinden oldu.Ama ne olduysa iyi ki olmuş.Çünkü o 5 dakikalık sürenin sonunda kendimi koca bir paket bitter çikolata yemiş kadar mutlu hissettim.Sonra açtım çekmecemi, çıkarttım mandalinamı ve mis gibi ev yoğurdumu :):)



Ne stress kaldı ne öfkee ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder