15 Aralık 2010 Çarşamba

PARÇALA BENİ MATE !!!

Gerçekten parçalar mı otlaar, çöpler bu yağ kütlelerimizi? Çok ciddi bir merak içerisindeyim.
Hayır varsa böyle bir durum annemin aşure kazanını çıkartacağım.
Son dönemin modası bu otlar.İnanmıyor değilim ama etkileri bu kadar fazla mıdır gerçekten?Sadece zayıflama ya da yağ yakımı konusunda değil kanseri bile yok ettiğini idda ediyorlar.Bu kadar bilim insanının uğraşıp, kendini parçalayarak araştırdığı konuları gerçekten sadece otlarla halledebilir miyiz?
Gelelim bizim konuya.Ender Saraç'tan tutun İbrahim Saraçoğlu'na kadar herkesin bir formulü var.Aaa Ahmet Maranki'yi unutmamak lazım tabi.Dolunay zamanlarını hesaplayıp  lavman yaptıratan uzman kendisi.
Bakmayın eleştirdiğime bende bolca yaptım bu formüllerden.Mate yaprağına mısır püskülü katıp içine de kiraz saplarını boca etmek suretiyle yapılan formüller yüzünden ağzımın tadı az kaçmadı.Son olarak mateli bir karışım daha gündeme alınmış durumda.. Mate,yeşil çay ve tarçın üçlüsüne tatlandırmak için limon dilimlerinin de katılmasıyla  hazırlanan bir karışım.Mucizeymişşşş .Hemencicik eritiyormuş zavallı yağlarımızı.
Acaba buna kanıp başlasam mı?
Bir kere bunun azmim açısından bir sakıncası var.Buna güvenip ya ucunu kaçırırsam, ne olsa eritiyor diye. Ya da spordan vazgeçersem.Hayır biliyorum kendimi , içimdeki şeytan bir kere ipleri eline aldı mı beni tutana aşkolsun .
Eğer şeytanı kontrol altında  tutabilirsem, aslında yardımcı kuvvetler gayet iyi olabilir.
Kafam karışık bu konuda.


Üff bilemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder