13 Aralık 2010 Pazartesi

YENİ BİR BAŞLANGIÇ: 13.12.2010

Bir amacım var.Daha doğrusu bir iddia. Beynime ve mideme meydan okuyorum. 26 yııllık hayatımın son 8-10 yılına damgasını vurdular.
26. yaşımda 120 kiloya ulaştığımı farkedeli tam 1 ay oluyor. 1 aydır bir yol çizmeye çalişiyorum kendime.
Sonunda buldum.
2011 haziran ayı  benim en mutlu anlarımı yaşayacağım bir düğüne sahne olacak. Bir tanecik arkadaşımı evlendireceğim.Ve o gün baş nedime olarak kendim için istediğim tek şey muhteşem görünmek.
İşte o zaman geldi bu iddia aklıma.

Amaç: haziran 2011'e kadar vücudunum yarısında kurtulmak.
Yöntem: rejim+spor+glifor :)
Süre: 6,5 ay.
Ödül: yeni bir hayat, yepyeni bir ben ve muhteşem kırmızı elbise içindeki baş nedime

Bu blog neden var biliyor musun?
Vazgeçmemi engellemek için.
Motivasyon için.
Kimseyle konuşamadıklarımı yazmak  için.
Benimle aynı duyguları yaşayanlara cesaret vermek için.
Ve paylaşmak için...

ben bu işi, bu sefer bitireceğim...

İster gel bana katıl bereber bitsin, ister uzaktan seyret sadece oku,  istersen de yorumlarınla destek ol
Karar senin.
Ama benim yolculuğum bugün itibariyle başladı...

3 yorum: